
Saim Ekici
Müşteri
Philips marka televizyonumdaki arıza için cumartesi günü aradım, 15 dakika içinde gelip televizyonu aldılar. Yaklaşık 2 saat sonra arayıp televizyonun ana kartının daha önce tamir gördüğünü söylediler. Tamir gören kısmın videosunu yolladılar. Meğer 7-8 sene önce turuncu mağazadan sıfır diye aldığım ürün, tamir görmüş. İşin ilginç tarafı tv’nin ilk kurulumunu servis yapmıştı. Ürün barkod no’sundan tamir gördüğünü bilmeleri gerekliydi diye düşünüyorum.
Tv yine aynı yerden arızalanmış. Buna rağmen garantili şekilde tamir ettiler ve salı akşamı tv’yi teslim ettiler. Fiyat olarak makul bir ücret aldılar. Müşteri ile ilişkileri, söz verdikleri gibi dakik şekilde ürünü almaları, teslim etmeleri 10 numara. Başka servislerle vakit kaybetmeye gerek yok.

Mustafa ÖZ
Müşteri
Arçelik marka televizyonumdan ses gelmesine rağmen, ekranın önce yarısı sonra tamamı karardı. Biraz araştırdım ledbar arızası olabileceğini söylediler. Sıra tamirci seçimine geldi ve önce kısa çevre, sonrada Konya Sokağa kadar uzanan bir araştırma yaptım. Nihayetinde daha öncesinde başka bir vesile ile tanıma fırsatı bulduğum Berkay Elektroniğe gittim. Gerçekten güvenilir, işinin ehli ve bence en önemlisi samimi bir kişiliğe sahipler. Aynı gün televizyonumun arızasını giderip teslim ettiler. Merak edenler için şunuda belirteyim, fiyatları makul olduğu gibi takılacak parça veya yapılacak işe göre de ekstra yardımcı oluyorlar. Ellerine sağlık der bol kazançlar dilerim,,,,
